17 de abril de 2012

DIY: Boyfriend-dress


Soy de esas que coge las camisetas, camisas y sueters de la parte del armario que no es mía sin preguntar. Bueno, primero me lo pongo y luego le pregunto si le importa que me lo ponga. Incluso cuando estoy en casa de mis padres, no me lo pienso dos veces para atacar el armario de mi padre y hacer mis inventos. Así que este vídeo me viene como anillo al dedo. Y a vosotras? Tenía que compartirlo!

I am one of those who takes tees, shirts and sueters from the closet which is not mine with no previous asking. Actually, first I take them, then I ask him if I can borrow them. Even when I've been at my parents home, I haven't thought twice about "attacking" my dad's closet and doing my fashion inventions. So this video fits me perfect. Do you? Had to share!





Gracias papi por mandármelo!
Thanks daddy for sending!

Foto de Julie Andrews en Victor o Victoria.
Photo of Julie Andrews starring Victor Victoria.


2 comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...